Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

Един ден стрелба

Ходихме и се стреляхме на нов терен.Пробвах си новите неща,пооправихме старите и се оказа че лазерът е за згради,няма полза на открито от него.Така че ще ползвам и бързомера и него.Новият терен е смесен има открити места,порутени згради,пресечен терен,има ралични по височини места,а също бая гора и няколко основни пътя за движение.
Днес зехме с нас и Сашо и мисля че бая му хареса,но все пак питайте си него.Бая се поуморихме,ей големи злета сме не можем да потичаме дори малко из гората без да се задъхаме.



Снимки тукa





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :