Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

Ето го лицето с което работя ...


Да си дойдем на думата, а тя е голяма - Станкето.Ей обадих каръка да ръботя с него,много разбира от работата ни,ма в смешната ни фирма нещо не го разбират май.Бая неща ма светна относно кабелите,сигнала и всичко свързано с кабелната за което съм попитал или не съм разбрал.А манията е, че с него отскоро сме и съседи и ептен ма разглези този човек.Сутрин заедно с колата до работа,на обяд пак заедно за почивката,вечер пак до вкъщи ме кара ( стига да не търча някаде за пукница) .Абе като ученички по цял ден заедно сме,само дето не се прибираме в една къща.Макар и това да се е случвало понякога за по 1 бира .Добре че жена му не е ревнива или поне така изглежда и не ревнува,се пак бая време прекарваме заедно.
З...зз..зз.. така почивката мина дойде ми нова муза,та относно жена му Теодора с която имат и дъщеричка Алексана,да му е честита като си говорим ние в компанията ми,е хубава,висока със всичките си екстри както си му е редът.А и на характер е бомба (което се пак е най-важното) тъй че по шестобалната шест,защото системата не позволява повече инак можеше още да отнесе.За нейни снмки ще питам дали може,да не ма бият някаде и ако да - ко не ми предоставят аз сам ще си набавя.А Станкето гори относно снимките ,да живее свободата на словото и третата поправка ако в България въобще има такова нещо!

Колегата е новодомец на стадиона в Славейков,направо си е отгоре на бившото малко футбулно игрище,там дигнаха кооперацията му.Ей колко издрани колена и гонене е имало там,а сега става за по едно кафе само и евентуално гостуване у тях.И не типичното кафе стил - едно по на барзо,ми стил ела да удариш едно рамо . Все пак за всичко си има време и място и да знаеш ние в офиса само чакаме и ти идваме на официялно гости .

Ето да го видите и вие

Коментар - Теодора : Ехеееее, след цялото това описание си спечели поне една бира на голямата тераса, гледаща към същия тоя стадион.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :