Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

Веска

..... или както е написана на акта си за раждане Веселина Георгиева Вълчева.
За нея материялите ми са от преди да кажем 4-5 години ако не се лъжа,което е доста вероятно,до днешна дата.Запознахме се един далечен ден,в който ми бяха изпушили бушоните и реших да занимая една нейна приятелка с моята особа.Та тази приятелка уплашена от възможността да се окаже със сериен убиец или някое тъпо лице,я извикала да отнесе удара ко стане мазало.Ей каква приятелка само а ? Та така дошло времето и станала въпросната среща и о радост небесна,оня не се оказал ни едно от двете (за първото никога не е касно де).За жалост не бил и добрия принц,а само немлъкващ,постоянно дърдорещ среднокурсник от Строителния техникум.


Следва ..

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :