Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

Дойде и моя ред


Ето няколко думи и за мен от мен самия.Основните неща си личат от профила ми,така да видим какво има между редовете.Като цяло аз съм лека форма парцал,мотам се с много работи едновременно и в същото време с нищо.За малко неща съм супер сериозен,но стигне ли се до там,върша работа.

Интереси в областа на компютрите.По-конкретно слабо софтуер и повечко интернет и игри.Макар скоро да не съм чел нищо съм върл фен на фантастиката,фентазито.На мистериите - не бруталните,но стил Стивън Кинг неща.

От към приятели не бих казал че сам налят,стигат ми и толкова,но винаги търсим още.Все пак има сериозна разлика между приятели и познати,не се бъркайте.Най-добър приятел не бих казал че имам,това са много силни думи,но ако имам нещо подобно то се отнася за 2 лица Радо и Владо.От към жените това се отнася за Владито.За приятелие подробности кои са и с каво се занимават си има цяла графа,тъй че повече на тая тема там.

За работата ми.Кво да ви кажа всичко работя и бая неща съм работил,а сега съм в кабелна телевизия RN.Страшна фирма да знаете,аз ще си замълча и да оставим другите да говорят - тука е манията!

Напоследък съм се захванал най-вече с този блог,така че да се надяваме ще издържи по дълго.................................

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :