Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

Виктория

От Виктория / Ей, много ми личи като пия, пфуу, не мога да се покрия тогава. И на тая снимка съм зле, ама Шахов, ти на твоята си още по-зле.. :))))
Айде наздраве!
Иначе искаш лични данни ли? Ами накратко аз съм странна птица, родена съм на 25.10.1982г. във Велико Търново, зодия Скорпион.
Пиша проза и поезия, уча .. поредната магистратура, ама тази поне ми харесва - Психология.
Не съм работила на много места ,ама пък на малкото, където съм била, все качествени. В момента съм към Държавен Фонд "Земеделие", Областна разплащателна агенция - гр. Бургас.
По любов дойдох тука, не защото ми харесва града, да се разберем.
Откровен човек съм, дори до болка, винаги казвам само истината с имената така, както трябва да бъдат.
Хобитата ми са: разходка среед природата и разглеждане на исторически забележителности; гледам японска анимация, пиша в Мюриън.
От компютри разбирам малко - слабо софтуер, а на хардуера хич ме няма.
Като се налага да си оправя нещо, си го оправям де по машината.
Сега си правя все някакви слайдшоу-та с приятна музичка. Слушам Ambient Gothic, Dark wave и все такива неща.
Нямам много приятели, броят се на пръстите на едната ми ръка, но си държа на тях и винаги съм насреща, ако имат нужда от помощ.
Не обичам големи и шумни компании, важното е да съм с хора, на които държа. Засега толкова. Ще пиша пак, ама трябва да бягам по мероприятия. :)

Да допълня: При мен почти всичко е относително. Доста неща зависят от настроението ми - я излизане, я друго. Ако не ми идва от вътре, нищо не правя. Но пък съм постоянна като се захвана с нещо сериозно, което ме влече. Нося отговорност за всички мои действия и винаги приемам последиците.
В момента например се захванах да ходя на танци, но тъй като не ми идва отвътре, ще търся друго поле на изява. Важно е да усетя, че конкретно нещо е за мен..Ако не, тегля му една и движа напред. Винаги само напред.
Иначе гледам има секция за WoW. Там разбирам някои неща, но не съм зарибена. Относно компютърните игри имам познания и в тази област, но в момента нямам машина и време заради всичко, с което съм се захванала, да играя.
И тъй като пиша в този блог, държа да отбележа, че смятам създателят му за добър мой Приятел, а не просто за познат, така че можеш да разчиташ на мен, Шахов. :). Айде толкова от мен, че цял роман стана, ще ме прощаваш, ама почна ли да пиша каквото и да е, спиране нямам. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :