Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

Снимки

Една яка вила - Пловдив/март 2008

Малко снимки лято 2007

Транстрой 2004 - има бая цензурирани снмки,че не е истина какви са.Се пак и тея са си бая зле . :)

Коментар/Stranded каза : Относно Транстрой 2004 МНОООГГООО сте зле! Яко ви е пернал и хормона и алкохола.. Направо съм в Потрес. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ако тогава ви познавах, щях да отрека тотално, че ви познавам. :))
Пълна Излъгация, ама пък си е струвал купона, личи си.
Коментар/Ваня каза : Майкоооооооооооооооооооооооо,тва ако е цензурираната версия,не знам тогава нецензурираната каква ще е!Е,аз знам де,но се надявам никой друг да не разбере :)Ама,Дидо,Веска такава цица ти е изпраскала,че ще те събори от леглото хахахахах


Яко мазало Цигов чарк /Пловдив 8 дек

Моят и на Елена раожденни дни 2008

Стари снимки наляво-надясно

Някаква стара пукница

Един 8 март преди бая време

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :