Основни насоки и логика.
При влизане в таверната ( зареждането на този модул ) трябва да последват няколко моментални проврки до датабазата на играта за да се определи какво ще баде видяно от играча.
Основни за проверка ще бъдат :
- времето което е за сървъра ( кокло е часа,сутрин ли е,обяд,вечер и така нататака )
- климата навън от кръчмата ( студено,топло,вали и така нататака )
- кой ден от седмицата е ( дали са почивни дни,празнични,работни и други )
- дали не протича някой специялен евент
- в какав квартал е заведението ( бедняшки,нормален,тузарски,на някоя банда,близо до казарми и др.)
- други специялни условия
Логиката ще проверява по горните условия и в зависимост от това кои са изпалнени ще зарежда дадената обстановка в заведението.Така ще се гарантира разнообразни ситуации при влизането в кръчмата.За да се избегне многократното зареждане на модула с цел нагласяне на идеялната ситуация за играча ( чиитване ),а също така и размнинаване на ситуацията в заведението за няколко различни играча ( дали в парти или не няма значение ) при отварянето на вратите на даденото заведение и влизането на парвия играч за деня се стартирва проверката и настроиката на крачмата да затварянето и през вечерта.Като информацията и ситуацията в заведението се опреснява на дадено време и при всяко зареждане от страна на играч.Само по себе си дори и многократното повтарчщо се зареждане ще води винаги до един и същи резултат за дадения времеви прозорец ( при всяка проврка на условията за зареждане на обстановката ще баде даван един и същ или сходен резултат на всички играчи или на един и същ но с няколко презареждания ).
Променливи :
Часова зависимост : за различните раси,градове,зони,квартали и т.н. сутришното отваряне или вечерното затваряне се определят по различни критерии.Приемаме за стандарт нормална човешка кръчма в средно статистически квартал,а за другите ще се добавят тяхните им усложнения.
Логика
Преди 13 години
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :