Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

Кръчма модул

Основни насоки и логика.

При влизане в таверната ( зареждането на този модул ) трябва да последват няколко моментални проврки до датабазата на играта за да се определи какво ще баде видяно от играча.
Основни за проверка ще бъдат :
  - времето което е за сървъра ( кокло е часа,сутрин ли е,обяд,вечер и така нататака )
  - климата навън от кръчмата ( студено,топло,вали и така нататака )
  - кой ден от седмицата е ( дали са почивни дни,празнични,работни и други )
  - дали не протича някой специялен евент
  - в какав квартал е заведението ( бедняшки,нормален,тузарски,на някоя банда,близо до             казарми и др.)
  - други специялни условия

Логиката ще проверява по горните условия и в зависимост от това кои са изпалнени ще зарежда дадената обстановка в заведението.Така ще се гарантира разнообразни ситуации при влизането в кръчмата.За да се избегне многократното зареждане на модула с цел нагласяне на идеялната ситуация за играча ( чиитване ),а също така и размнинаване на ситуацията в заведението за няколко различни играча ( дали в парти или не няма значение ) при отварянето на вратите на даденото заведение и влизането на парвия играч за деня се стартирва проверката и настроиката на крачмата да затварянето и през вечерта.Като информацията и ситуацията в заведението се опреснява на дадено време и при всяко зареждане от страна на играч.Само по себе си дори и многократното повтарчщо се зареждане ще води винаги до един и същи резултат за дадения времеви прозорец ( при всяка проврка на условията за зареждане на обстановката ще баде даван един и същ или сходен резултат на всички играчи или на един и същ но с няколко презареждания ).

Променливи :
 
Часова зависимост : за различните раси,градове,зони,квартали и т.н. сутришното отваряне или вечерното затваряне се определят по различни критерии.Приемаме за стандарт нормална човешка кръчма в средно статистически квартал,а за другите ще се добавят тяхните им усложнения.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :