Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

Общи

3 vida setove - i trite sa ekipirani ednovremenno  - toest neskto kato tri inventara na geroq  :
  
    -   HERO ekipment  : pokazatelite vliqqt na statistikite na geroq ot PVE i PVP sreda za bitki s li4no u4astie
                        na geroq.
    -   CAPITAN ekipment  :  pokazatelite vliqqt na statistikite kogato stava duma za PVE I PVP s u4astieto na
                        na armii. Kogato geroq e glavnokomandvash i nqma zna4enie li4nite mu fizi4eski statistiki.
    -   GLORY ekipment : pokazatelite vliqqt na statistikite za prestija i slavata na geroq vliqeshti za
                        iska4vaneto mu v ierarxiqta na imperiqta , li4nite mu kontakti , interesi i t.n.


   HERO ekipment statistiki :

                            - Sila
                            - Jivot
                            - Barzina
                            - Poznanie ( intelekt )

   CAPITAN ekipment statistiki :
                            - Taktika
                            - Moral
                            - Predvijvane

   GLORY ekipment statistiki :
                            - Char ( obaqnie )
                            - Kasment



  PARVI STAPKI V IGRATA :  
                       - edno ot parvite neshta e da se opredeli rasata na geroq
                       - opredelqne na pola  :  maj ili jena
                       - izbirane ime na personaja
                       - klas oficqlno nqma, v zavisimost ot tova kakvo orajie polzvash digash razli4ni skilove i
                             taka geroq po kasno se opredelq kakav klas e nai veroqtno.Ako polzva staf - razviva
                             bufer skilovete : lekuvane ,bufove,slabi boini magii i t.n.Ako polzva me4 - razviva
                             skilove za mele : dmj,mas ataka i t.n. ako e s dvura4no orajie edni skilove,ako e s
                             ednora4no i shtit drugi skilove.Ako polzva orb ili kniga - razviva castar skilovete
                             : fire ball ,lithing.frost i t.n. Ako polzva lak ili arbalet - razviva archer skilo-
                             vete i t.n.
                       - izbor na naso4enost na geroq : dobar,losh,nutralen i t.n.
                       - izbor na rasovi ka4estva ( moje da vliq ili ne na vanshniq vid na geroq )
                       - razpredelenie na to4kite za fizi4eski i mentalni ka4estva
                       - izbor i razpredelenie na to4kite za obshti ka4estva
                       - izbor na polojitelni i otricatelni ka4estva ( moje da vliqe ili ne na vanshniq vid )
                       - izbirane na vanshen vid na geroq e ot vajnite neshta : shte stava ne direktno s izbor a s
                             davento na istoriqta mu.Kadeto pri poletata za piasne shte ima zadaljitelni izbiraemi
                             sektori koito shte vliqqqt na vida mu.(rasovite,polojitelnite i otricatelnite ka4e-
                             stva moje da povliqqqt na vanshiq vid )
 RAZVITIE V IGRATA   :
                       - v dadeni momenti kogato s geroq otidesh nqkade tam shte proti4na sabitie i shte pita ka-
                             kav e izbora ti.Shte bade markirano spored predvaritelniq ti izbor za naso4enost na
                             geroq,no moje i da izberesh drugo.Kato tova direkto shte povliqe na naso4enosta na
                             personaja.Ako igreash sprqmo na4alniq si izbor polu4avash bonusi i razvitie v tazi
                             nasoka.Izbora ti na drug podxod ot parvona4alni shte promeni statistikata ti i shte
                             promeni geroq ti.Ako s predvaritelno zadaden dobar geroi izbirash postoqnoo loshi
                             deistiviq - personaja shte se promeni i shte se otrazi na cqlostnata mu igra.
                        Primerno :  ot dobar kadeto horata te ovajavat i ti se nosi slavata na po4ten i doblesten,
                             moje da stanesh nai izdirvaniq prestapnik,no za smetka na tova ve4e ovajavan sred
                             tamnite sredi. 

                       - v zavisimost ot izbora ti na resheniq i cqlostna igra geroq moje da poeme po nqkoi ot
                             slednite patishta na rzvitie : Patq na slavata, Patq na kravta, Patq na targoveca,
                             Patq na madreca.
                       
                          Patq na slavata      : tova e izka4vaneto sred obshtestvoto v dadenata imperiq.Posred-
                             stvom tvoite ibori na deistvie geroq ti sabira se pove4e prestij i slava,koeto
                             go izka4va s stalbicata na blogorodnicite v imperiqta i mu nosi saotvetnite bonusi
                             i oblagi.Kato go zabarkva i v politikata na visoko nivo i vsi4kite tam uslojneniq.
                             Sashto taka kolkoto po izvesten stava,tolkova i po atakuvana cel ot tamnite sloeve
                             na obshtestvoto shte e.Geroq se slabi kato dobar, po4ten, doblesten i t.n.
                          Patq na kravta       : tova e kogato si slujish s nasilie i ubiistva da postignesh ce-
                             lite si.Sred tamnoto saslovie si uvajavan i se boqt ot tebe.Kolkoto po golqmo vli-
                             qnie imash tolkova pove4e bonusi i oblagi shte polzvash.No i konkurenciqta nqma da
                             propusne da te sabotira i da se opita da te ubie.Sashto taka i vlastite nama da
                             propusnat da te arestuvat i nakajat



NA vseki vdignat lvl geroq polu4ava 5 ( ili nqkolko ) tochki za razpredelenie na pokazatelite si i taka sam opre-
delq kakav pat da poeme - mele (str) range (dex) spel (int ).
V daden moment ot spel razvitieto geroqt razviva niva na magiite nad normalnoto i toga se stiga do polojenie
v koeto za da stane po silen razviva daden stil i prodaljava s magiite mu po natataka ,no nqma da moje da izpolzva
pove4e magiite ot protivopolojnata shkola,a namalq silata na drugite shkoli magii.V daden moment kato stane oshte
po silen shte ima vazmojnost da razviee sposobnost pak da moje da polzva protivopolojnata shkola magii,makar i s
namalen efekt.
Shte ima i znachenie broq i cveta na skil kamanite, koito polzvash po drexite si.te shte opredelqt i silite na ma-
giite koito polzvash ne samo s pasivnite si redove.no i ot tova kolko broiki imash ot daden cvqt i saotnoshenieto
mu s broq na kamanite ot protivopolojnata shkola!

Vsichki koito jelaqt moje da pravqt partyta bez znachenie skilovete im.No dali online ili ofline trqbva da se
opredeli koi da vodi grupata a drugite da sa si nastroili samo predvaritelno komandite.Vseki ot igrachite moje da
stane lider bez znachenie skilovete i levela. No ako igrach ima skila - Liderstvo ( vodach ) toi bi imal bonusi za
cqloto parti ako e lidera.A ako ima i spomagatelniu skilove togava shte moje da ima i dopalnitelni komandi za
partyto.Ako ima taktika - shte moje da promenq standartnata poziciq na igrachite v partito - koqto e prava liniq
i geroite sa edni do drugi.V zavisiomost ot levela na skila shte moje da komandva razlichen broi hora i da pravi
razlichni formacii.Samo lidera moje da vodi dokato ste v party,samo toi moje da kaje koga shte spre partyto.Toi
opredelq pochivkite i dali ako nqkoi e martav shte bade dignat i t.n.Lidera vzema i po golqm loot ot drugite,no
ako grupata pretarpi drugo napadenie ima nqkakvi taksi nqkade ili neshto drugo - to lidera gubii nai mnogo tochki
ili tam pari.
Vremeto kato metereologichno takova shte vliq na cqlostnata igra.Ako vremeto e studeno - to geroite v daden moment
shte izmraznat,shte se zabavqt,po trudno shte se biqt i moje da se razboleqt.Ako vali moje da se prostudqt sled
daden period bez da sq podsushat,shte vliq na ognenite magii i na nqkoi skilove.Ako e poroi shte prechi na pre-
dvijvaneto i boq,a ognenite magii samo nai silnite shte sa aktualni.
Movmenta na geroq e  :  konstanta ( rasoviq mu pokazatel za movment) +
                        promenliva ( Skilove i umeniq uvelichavashti barzinata mu ) +
                        promenliva ( vida na terena - raven,naklonen,stramen i t.n.) +
                        promenliva ( vremeto dali e losho i ako e takova moje da povliqe)
  vsi4ko tova do tuk opredelq : promenliva ( Tekushtiq muvment na geroq) koito se promenq vav sqka zona i v zavi-
simost ot vremeto.

DPALNENIQ NA BRONITE : KAKVO PREDSTAVLQVA
       Nqkoi chasti na bronite imat razshireniq za dopalneniq.Tova sa razlichi vidove kamani,luspi magicheski,me-
talni i drug dopalneniq koito bixa podobrili svoistvata na predmetite ili daje bixa dobavili novi takiva.Moje da
sa magichesi ili fizicheski promeni.

SHTE IMA I GILDII : SVETLI i TAMNI gildii
   Tamni gildii : Gildiq na ubiicite , Gildiq na kradcite , Tamna gildiq na targovcite , Tamna gildiq na magovete

POMOSHTEN GEM : Usilen skok - to ima 3 vida skokove skok viso4ina,daljina - ot mqsto i s zasilka,skok daljina s
     uslojnenie (prepqstvie).Skoka viso4ina e baziran na silata,daljinata na brazina + sila za kogato e s zasilka
     ako e ot mqsto samo ot silata.Kogato ima skok daljina s zasilka + uslojnenie e kogato ima dadeno prepqtstvie
     nad 50 santimetra.( tova sa sluchaite kogato geroq iska da preskochi ograda,dadeno prepqtstvie po patq si,
     daje moje da preskochi i drug chovek i taka natataka).
   Otnosno kamaka podobrqvasht skoka : shte ima podobrqvashti dvata osnovni vida skok visochina i dlajina (drugiq
     vid e formula).Shte ima podobrqvash s tochni santimetri pove4e gem , a i takav koito shte promenq tekushtiq
     skok s procenti.Shte badat  postoqnno deistvashti,s iz4erpvane bez prezarejdane ili izcherpvashti s preza -
     rejdane.
POMOSHTEN GEM : zashtita - 3 vida malak,sreden i golqm .malkiq predpazva samo dadenata 4ast na tqloto i ima shans
     da te prepazi ot ataka 20% ,sredniq pazi polovinata tqlo i shansa mu da spre ataka e 50 %,a golemiq pazi cq-
     loto tqlo i shansa mu da spre ataka e 100%.Tozi gem moje da bade za fizicheski ili magicheski ataki.
     Stoinistite s koqto namalq porajeniqta moje da sa bazirani na nqkolko varianta.Spira direktno koli4estvo
     shteta - primerno poema 100 dmj i spira da raboti ili pak moje da namalq cqlostno poetite shteti s dadeno
     kolichestvo - primerno vsi4ki ataki s 5 dmj po malko.Ima nqkolko tipa takiva gemove - ednokratni,prejarej-
     dashti i postoqnni.
                     Ednokratnite sa na broi poeti ataki ili na maksimalno poeto koli4estvo shteta i se chupqt
     Primerno kamak moje da absorbira do 200 dmj i seld kato poeme tolkova shteti se razpada i soketa pak e svo-
     boden.Ako e ot tipa da namqla s dadena sila atakite,to shte ima maksimalen broi na zashtiti sled koeto se
     chupi.Da kajem namqlq atakite s 10 dmj,no ima 20 polzvaniq sled koito se razpada.
                     Prezarejdashtite kamani sa podobni na ednokratnite s razlikata che sled kato im svarshi
     efekta ne se razpadat,a ostavat v soketa no neaktivni.I shte mogat da se prezarejdat s specqlno umenie ili
     v nqkoi grad pri nujniq maistor sreshto zaplashtane.Nqkoi ot gemovete shte se palnqt s mana drugi s life.
                     Postoqnnite gemove sa ot nai visok klas i se namirat nai trudno.tqxniq efekt e postoqnen
     bez da imat nujda ot prezarejdane i bez da se izhabqvat.mogat da badat onishtojeni samo ako geroq umre
     i to s malak shans .
                     Pri smart na geroq vsi4kite kamani imat shans da se schupqt s mnogo malak shans.toest pri
     tolkova golqmo naranqvane che geroq e umrql i kamanite po drexite mu moje da postradat chisto fizicheski
     i da badat schupeni.Samo nai redkite kamani imat shans da imat pokazate da ne mogat da badat scupeni pri
     smart na geroq.
                       
SHTE IMA NQKOLKO TIPA DREXI ( EKIPIROVKA )
     bqla       - normalna
     zelena     - podobrena
     sinq       - rqdka
     jalta      - unikalna
     oranjeva   - legendarna
     kafqva     - legendarna set




          DEISTVIE BRAK (svatba )

Ima 2 vida po lubov i po smetka.
 Po smetka - v nai blizkoto kmetstvo ili pri vseki koito moje da jeni.Polzata e che se otvarq oshte 1 obsht slot
v bankata.Zapochva da deli expa i golda mejdu dvamata dori i ediniq da ne e v igrata.
 Po lubov - trqbva svatbena ceremoniq i taka natataka. Otvarq oshte 1 slot.Pri smart i posledvashtato ozdravqvane
ili pri bolest postradaliq se vazstanovqva v % po barzo.Ako sa v parti dvamata poluchavat rzalichni bonusi.
Ediniq za ataka - jenata,maja za zashtita.Zadaljitelno e da nsqt halki .taka edin ot slotovete za prasteni shte
bade zaet.Kato minimum obiknovenna xalka trqbva da se nosi ili nqkakav magicheski svatben prasten ve4e koto si
namerite geroite - no jadaljitelno 1 slot za prasten tip brachna xalka.

        PROTICHANE BA BOINI DEISTVIQ - HODOVE
Standartno 1 deistvie shte se vodi za 1 sekunda .Shte ima skilove koito shte iziskvat 2 i nagore sekundi v takava
sluchaa nqkoi koito ima za deistvie 1 sek ili po malko shte moje da izvarshi 2 ili pove4e deistviq za sashtoto
vreme.Sxvatkite shte zapochvat standartno na 20 metra edni ot drugi,osven ako nqma speciqlni obstoqtelstva :
zasada,kapan ili neshto drugo.
Ako sxvatkata e mejdu dvame meleta na chist teren bez zasada ot strana na ediniq,to nachalo na boq e na razstoqnie
edni ot drug 20 metra.
CHOVEK - 4 km normalnio xodene v chas
         1 m/s pri sxvatka  -  60 xoda ( 1 min intenzivni dvijeniq) i skorosta se namalq
         100 m sprint za 15 sek standartna skorost -

1 m            = 1 s
60m            = 60 s   = 1 minuta
100 m          = 100 s  = 1,40 minuti
600 m          = 600 s  = 10 minuti
1 km = 1000m   = 1000 s = 14 minuti
4 km = 4000m   = 4000 s = 56 minuti

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :