Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

Отново на манежа

Отново дойде неделя,времето биваше и аз не бях на работа.Какво правих ли,а познайте де - пак яко се стреляхме.Ооо да не бях сам,този път се събрахме към 15 човека.Отидохме на нов терен или по точно на нов за мене.Бяхме в Приморско в един полу построен хотел.Бая е голям и позволява доста добра игра на закрито ако времето е лошо.Трябва бая да се внимава кой къде стъпва има бая опастности,но ако си гледаш в краката после игарата се получава доста добре.Това е може би най-опасният терен,но си е як като цяло.Каквото и да правихме игрите се се заформяха кашонски,което лично мене не ме кефи много много.Но най-вероятно защото съм зле и не познавах терена,е в крайна сметка с времето ще видим.
Краен извод : играта беше мания,яко се изкефих.

Ей тука има и снимки



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :