Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

За другия блог..

.. ха за сега той се очертава бая интересен.Поставихме добър старт и вече има 10 тина публикации.Ако ви се намира свободно време за четене и желание за писане не се правете на скромни,а се мятайте и вие.Историята е още в самото си начало и засега героите се запознават,но ще стигнем и до часта с екшъна.Включете се и вие без притеснения за начина ви на писане.Има си редактор за тая работа като цяло.От вас се иска само да си съчините един измислен герой и да го въведете в света на "Истории с неочакван край".Веднаж седмично ще обединяваме написаното в цял текст и ако съберем повечко матерял даже ще уредя и книжка.
Успех на всички начинаещи писатели,а на останалите приятно четене.Но все пак хаиде да си напишем наша приказка. :) :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :