Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

Новият ми блог!!!

Направих си вчера и още един блог.Хахахах че видите ли един ми е малко.RedFoxBg2 е името.Там смятам да пускам лично творчество,а този да си остане за клюки и инфо.Като казвам лично творчество имам предвид онлине фрее стаил ролева игра.За какво иде реч ли ..... ми аз описвам някаква дадена ситуация и поставям моя герой или герои в нея и развивам действието.Всеки който има свободно време и желание може да се вклучи с свой собствен герой/и по всяко едно време на основната история да преплете двете случки така че да стане мазало и постоянно да имам някакви промени в съдбите на героите.Аз лично сега ще ползвам героят си от Wow и все пак фрее стаил не значи супер силни и безсмъртни,ограничаваите способностите си до някаде се пак,че инак ще се получи тъпичко.Желателно е да имат история тези герои и да се държат адекватно се пак.
С две думи онлине разказ който ние ще съчиняваме в движение и ще видим докъде ще я докараме.

За момента който иска да пише да използва коментарите.Аз ще ги побликувам,а в бъдеще или ще направя форум или на сериозните ще дам паролите за блога да пишат и те директно като мене.Варианта с паролите е по добър,блога се пак има бая възможности.

2 коментара:

  1. Хубаво си го измислил Шахов, ама аз предлагам първо да завършим общия пост, който ще пишем и да помогнем на Владо за Света. Паралелно с това смятам, че ще можем и да пишем в другия ти блог, който ей сега ще погледна. Не се ослушвай, ами вземи да помогнеш на мен и на Владо да направим хубав свят. :))

    ОтговорИзтриване
  2. Между другото още от днес по-късно нахално се намъквам в твоята История с неочакван край, ако имаш против, казвай. :)

    ОтговорИзтриване

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :