Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

"Нов Български Театър" представя постановката "Замъкът на Хан Крум"

1-во действие.
/*
* На сцената се вижда шатра и полузаспал часови пред нея. Дочува се конски тропот.
* Влетява вестоносец на кон.
*/
(Вестоносец)
- Тпру-у-у-уу бе, да ти еба майката…. Спри се бе, да ти еба майката!
(Кон)
- Я си еби майката!
(Вестоносец)
- Ей, часовия, да ти еба майката, събуди се бе, ебал съм ти майката!
(Часови, със сънен глас)
- Къв си ти бе, да ти еба майката?
(Вестоносец, със сърдит глас)
- Абе, вестоносец съм, да си еба майката, на негово кралско величество Крум, да му еба майката! Круме! Да ти еба майката, събуди се бе, ебал съм ти майката!

/*
* От палатката се подава Хан Крум, видимо недоспал след вчерашния запой….
*/

(Хан Крум, сърдит)
- Какъв си ти бе, да ти еба майката?
(Вестоносец)
- Абе, вестоносец съм, да си еба майката, на твое кралско величество, да ти еба майката!
(Хан Крум, сърдит)
- К'ви вести ми носиш, бе, ебал съм ти майката?
(Вестоносецът)
- Абе, византийците се стягат да ни ебат майката.
(Хан Крум, сърдит)
- Я си еби майката!
/*
* Завесата пада.
*/

/*
* Действия 2-ро, 3-то, 4-то, 5-то и 6-то, аналогични на първото,
* от съображения за краткост ще спестим
*/

7-о Действие
/*
* На сцената се води битка между византийци и българи…
*/
(Български войник, замахвайки с меча си)
- Е сега ти ебах майката!
(Византийски войник, отблъсквайки атаката с щит)
- За малко да ми ебеш майката!
(Византийски войник, замахвайки с меч)
- Ще ти еба майката!
(Български войник, отблъсквайки атаката)
- Е, не ми еба майката!
(Български войник, пронизвайки византийски такъв)
- Наистина ти ебах майката!
(Византийски войник, падащ пронизан)
- Еба ми майката!

/*
* Завесата пада под звуците на ожесточена битка.
*/

8-мо действие.
/*
* На сцената - масовка мъртви византийци и българи, Хан Крум държи черепа на Никифор и му говори
*/
(Хан Крум, видимо подпийнал)
- Никифоре, Никифоре… ебах ли ти майката, ебах ли ти майката?
(Черепа, през зъби)
- Еби си майката!
/*
* Завесата пада. Публиката с облекчение става
* и промълвява: "Тия, са си ебали майката!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :