Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

Малко Варненски WOW в Бургас

Е явно варненци са по сериозни от нас,решиха хората и дойдоха - не като нас тука,само се мотаме! Бяхме " брутално " и приятно изненадани от неочакванаото посещение от шефката на гилда и един от сериозните ни играчи ( с претенции за голямо дпс ).Каквото и да ви казвам Dedi и Alinara дойдоха до Бургас да се запознаят с някои от сериозните си гилд ботове.Тоест с мен - Anir , Rasate и Stormiona.Ох,кога ли и ние ще върнем визитата?

Ето няколко снимки и 2 клипчета.За жалост телефоът ми вечер може само толкова без никаква светлина и снимките са кофти .... :)







Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :