Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

Радо



Тъка да видя сега какво да кажа за този човек.Хахахахах бая неща ми хрумнаха,но да почнем подред.
Той е един от най-големите ми приятели и преносно и буквално.Знаем се открай време,не казвам откакто се помня,защото тогава значи се знаем от вчера сутринта.Всички знаем колко съм паметлив,да не коментирам повече това.С него сме комшии,авери,колеги,съмишленици в wow и сигурно още бая неща ,но сега толкова измизлих.На 24 години е (поне така мисля),бая висок към 190 и нещо см май,тежи си доста,но главно е едър.Все още има шанс,ко земе да тренира сериозно,да стане ЗВЕР и тогава ще му викам Животното.Но лошото в случая е че той е бая отнесен за повечето неща и трудно се навива за нови мании.Има един сериозен бонус шофиор е и се заформя като главния такъв напоследък.Хем не пие и е навит да кара,хем книжката не му е зета за сумати време(с извинение кам някои),хем колата му върви(с извинение кам други),а и наистина се понаучи как да вози гладко докато беше наработа.
Сега е техник в Меден Рудник и напоследък бая дръпна с матеряла,задава ми едни такива въпроси че ме хвърля в тъч!Браво и все така да го даваш,явно се намери кой да те просвети в занаята(макар фирмата да е ... ),както мене Станкето.Пътят към знанието е дълъг,но започва с една крачка.
В личен аспек е добро момче,ако ти трябва услга при възможност ще помогне.Аз лично май доста пъти съм се възползвал от тази опция.Копютърните игри бая го влекът и от там пропуска бая други неща което си е малко кофти като цяло,но напоследък те май са на второ място което е добре.

Следва продължение ....

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :