Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

ЕДНА НОЩ В БУРГАС

Едни с една цел,други с друга,но все пак намотахме се и слязохме кам централна градска част Бургас вчера.Малко мотахме на Малибуто ( не беше никак малко,ма така се вика да не му правим сега безплатна реклама все пак) и после ходихме малко бар нещо туй-онуй.Патиом се отбих или си ме изоставиха ( зависи от гледната точка ) на колелото на Миража,за да направя най-сетне и аз някоя снимка там.След това бяхме на Cameo ( ако ваобще така се пише де ) или да го кажа както ние си го знаем - На Любчо на брачеда на заведението .


За снимки тука ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :