Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

Малка нощна пукница

Е събрахме се пак във Владито.Осигури терена момичето,напазарува и ни покани да пийнем даже.Ех да ни е жива и здрава,и все такива хубави неща да прави.Доста хора се събрахме и стана весело,от матеряла по долу и сами ще видите.Някои успяхме да се изнесем живи и здрави,за разлика от други които оле майко се направиха!Ха хахахах Владо пак се размаза,брат ми набързо здаде багажа човека,ма се пак беше на работа.Мишо един френд на Владо реши да сподели масата ни и сигурно вече не ще му проговори затова че не го предупреди кви лица сме!Но в крайна сметка и той сръбна бая.

Снимките са тука




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :