Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

Събота сутрин

Лъжа та са късам,освен ако и вие като мен ставате в един следобед и водите това за сутрин.Е в крайна сметка заформихме едно "сутришно" кафе на вече обичайното място Broadwey.Събрах както винаги повече хора от колко места имаше и бяхме леко на две сепарета,но поне бяха съседни в моя защита!Дойде даже и Веска.Бързо някой да отбележи някъде това събитие.Сварихме да я заснемем и скоро я чакайте и нея в нета.Радо налази фотото и браво на него,нещо даже се зариби и ми изтощи батрията.Само така и браво за таза постъпка,апарата не трябва да почива,даже сега го зареждам за довечера.Друго важно е че навих Сашо да дойде с нас на стрелбите,браво на мен.Ще се опитаме да го върнем цял на Ваня или поне каквото е останало от него .
Доста преди да се събудя някаде в друга точка на Бургас .....
..... Владито отново дойде при нас.Брат ми и Владо винаги точни и на място ( тва е само за единият от тях,всички знаем кой)свариха да я засуркат и те се намърдаха някаде из центъра.После вече,малко преди "моето кафе" са отишли за колата и която за жалост пак се оказва в бокса.А ние или поне някои от нас(включително аз) не отразихме проблема и явно сега сме виновни.Сори ма да бяхте изчакали 1 час,а и даже преди малко разбрах че е имало такав проблем,а не че просто не ви се е идвало на още едно "сутришно" кафе.Тъй че здраве да е ,а и вече е късно за каквото и да било.
Друго важно е че утре ще пробвам най - накрая новите си играчки.Относно тях вижте секцията AirSoft.

Опа ето и снимките!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :