Важно преди да почнеш да четеш - не обръщай внимание на правописа ми,знам че съм зле!Не си тук за да ме оценяваш,а да се забавлявш и да наваксаш пропуснатото.Моля ползваите коментарите да изказвате своите мнения засега.Ще ги публикувамн ако са актуални,а и те по принцип се виждат от всички!

АКО НЕ Е ТАЙНА КАТО ВИДИТЕ ЛИЧНИЯ СИ ПРОФИЛ МОЛЯ НА КОМЕНТАРИ НАПИШЕТЕ МАЛКО ЛИЧНИ ДАННИ,ЩЕ ГИ СЛОЖА НА САЙТА!!!!А СЪЩО ТАКА МИ КАЖЕТЕ,ЧЕ КОЙ ЗНАЕ КОГА ЩЕ РАЗБЕРА ИНАК
Ако имате някоя и друга супер прекрасна снимка/и моля линкнете пътя до нея или тях и ще ги публикувам.Инак ще бъдете с тея снимки които аз имам.

Един обикновен ден

Днес цял ден кво толкоз мотах,така и не разбрах,а ето че денят почти свърши.Сварихме да направим още един Broadwey,там вече ще ставаме редовни явно.Постоянно има някакви промоции и разни лотарии.Сега даже участвам в томбола с награда карта за 25% намаление за месеца в цените на поръчките.Там забъркват и сносни коктейли,което още вдига рейтинга на заведението.За пръв път сядаме горе,по инициятива на Викито ( ние просто закъсняхме за пореден път,и тя беше седнала там).Но май ще станем фенове на горната част понеже с Владо бая загледахме сервитиорката ни :) ( мръсници с мръсници такива ).Защо бяхме толкова малко ли ??И аз се питам същото.Мислих да звъня на другите ма пак се отплеснах нещо и тъка си остана.Тъй че сори на тея дето ги нямаше,а биха дошли!А останалите да го д...т .


Ето малко снимки

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ще казваш нещо тук и сега е мястото :